Saturday 29 March 2008

the moment of truth

i told him that i didn't like him.
yes. and it was horrible.
I GOT BLAMED.
for trying to give him " false hopes'' and should've told him ''the truth''.
as if there was any false hopes.
there wasn't.
and i didn't lie at all.
I DID NOT.
i told him i wasn't sure and stuff.
and i asked him AGAIN if he remembered that i tiold him i wasn't sure.
he said, YES.
alright, i asked him if he was aware that i might like/ might not like him
he told me that he was aware.
Yeah right. aware shmaware.
at the end, 我被人家怨我没告诉他真话反而给了他假像.
他奶奶的! 有没有搞错!?
还好我没接受他
真是太幸运了.


难道他想要我一直拖
拖到我考完SPM才告诉他吗?
...........
要是这样, 他受到的伤害不是更大了?
早知道我就不留情了.
一句话.
我不喜欢你! 我不想见到你或收到你的短讯!!
因为真的, 我一听到我的点话响,我就十指紧扣,一直念念有词...
不是他,不是他...
妈的. 臭男人.
我是倒了八辈子的霉才认识了这样的一个人
.
有眼无珠啊!
太冤枉了.

No comments: